מסלולי שירותי מחשוב לעסקים

באופיקס IT תוכלו לבחור ב-4 סוגי מסלולי שירות מותאמים לצרכים של העסק שלכם.

מסלולי השירות שונים בתמחור, במחויבות ובזמן התגובה.

מסלולי קריאת שירות ובנק שעות – התמיכה ניתנת לפי דרישת הלקוח. הטכנאים יבצעו את דרישות הלקוח, ללא פעילות יזומה שלנו לעדכונים, תחזוקה מונעת ושיפורי המערכות.

מסלולי ריטיינר ומיקור חוץ – במסלולים אלו בנוסף לתמיכה לפי הצורך, אופיקס IT מחויבים לתקינות המערכות ומבצעים באופן קבוע ושוטף בקרה, שיפורים ועדכונים, בתיאום עם הלקוח. זמני התגובה במסלולים אלה מהירים עד כד מיידיים.

פירוט המסלולים

בחירת מסלול

דברו איתנו, אנחנו כאן בשבילכם

השוואת מסלולים

לפי קריאהבנק שעותריטיינרמיקור חוץ
תשלום לפי שעה
תשלום על חלק משעה
טיפול בתקלות לקוח
מוקד תמיכה מרחוק
הגעת טכנאי לאתר הלקוח
תמיכה וקישור עם מערכות צד ג
ניהול מייקרוסופט 365 / גוגל וורקספייס
עדכוני תוכנות
בקרת רישיונות
בקרת אבטחה
בקרת גיבוי
תחזוקה מונעת

קריאת שירות

שירות לפי קריאה / שעת עבודה, באתר הלקוח או בתמיכה ע"י שליטה מרחוק.
מסלול זה מיועד לעסקים להם הצורך, התדירות והדחיפות בתמיכת שירותי מחשוב הם נמוכים.

בנק שעות

חבילת שירותי מחשוב לעסקים קטנים לפיתרון מהיר המשלבת תמיכה מרחוק או באתר הלקוח על פי הצורך. מסלול שרות זה מיועד לעסקים קטנים הצורכים שירות בתדירות גבוהה יותר או לצורך פרויקט מחשוב מסוים הצורך כמות שעות ותמיכה של מספר שעות. היתרונות ברכישת החבילה : הוזלה של המחיר לשעה, ניהול פשוט של ההוצאות, עדיפות בקריאות שירות.

ריטיינר – מסלול שירות מלא

חבילה שירותי מחשוב מלאה לעסקים/חברות. חברת אופיקס IT משמשת כמנהל הרשת של הלקוח. כל עבודות תחזוקת הרשת, טיפול בתקלות ותמיכת המשתמשים כלולות בחוזה התקשרות זה. רכיבי המערכת יקלטו לשירות לאחר בדיקה, אפיון, מספור לכל מוצר ותיעוד כללי (חומרה, תוכנות, רישוי, שמות משתמשים, אנטי-וירוס, תוקף, מפרט טכני וכדומה). קריאות השרות יפתחו מול מוקד Help Desk בזמן תגובה מועדף ומהיר, ובמידה ולא ניתן לטפל בתקלה מרחוק, ישלח טכנאי לאתר הלקוח. חוזה השירות אינו מגביל בכמות פניות למוקד התמיכה, שעות עבודה או בקריאות שרות הדורשות הגעת טכנאי. במסלול ריטיינר שירות מחשוב המאפשר פתרונות IT וטיפול מלא, פתרונות מחשוב לעסקים, ייעוץ ותמיכה בכל עובד באופן פרטני ומפנק ומשחרר את המנהלים למשימותיהם ללא צורך באישור כספי בכל טיפול בלקוח

החבילה כוללת:

  • ניהול שוטף על מערכת המחשוב בעסק
  • עדיפות בקריאות שרות בהתאם לצרכי הלקוח בזמן תגובה מהיר
  • תמיכה ופתירת תקלות על ידי מנהל רשת מיומן
  • שליטה אמינה מרחוק ופתרון תקלות בזמן אמת
  • תחזוקת מחשבים, שרתים וטיפולים מונעים לחומרה, לתוכנה ולציוד ההיקפי
  • תיקון ותחזוקה באתר הלקוח על ידי טכנאי מחשבים מקצועי או מנהל רשת המתמחה בשרתים.
  • עדכון אחריות ורישיונות אבטחת מידע והקשחת השרתים עם הגנה מפני גישה, שימוש, חשיפה, ציתות, שיבוש, העתקה או השמדה של מידע מצד הפורצים
  • תמיכה וקישור מקצועי לחברות צד ג’ כגון ספקי תשתית ואינטרנט, תוכנות ניהול והנהלת חשבונות, תוכנות כלליות וכל קישור מקצועי לספק חיצוני אשר נידרש
  • שדרוג והתקנת עדכונים שוטפים

מיקור חוץ

במסלול זה יוצמד טכנאי מחשוב באופן קבוע ללקוח במשרה מלאה או חלקית על פי הצורך. טכנאי זה יופעל על ידי הלקוח כעובד החברה לכל דבר ועניין ויגובה מקצועית ומנהלתית על ידי צוות אופיקס IT. מסלול זה מתאים ללקוחות שמנהלים כמות גדולה של תחנות עבודה והתמיכה בתחנות ובמשתמשי המחשב צריכה להיות זמינה במיוחד. ניתן לשלב בחוזי המחשוב שירות למדפסות ומכשירים משולבים

שירותים נוספים

דברו איתנו, אנחנו כאן בשבילכם