מוקד תמיכה לעסקים (HELP DESK)
מוקד OffixIT מספק תמיכה מרחוק ומציע לעסקים מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים במענה מהיר ויעיל לבעיות שונות.
בין האפשרויות העומדות לרשות הלקוח העסקי : פתרון תקלות מרחוק במחשבים, סמארטפונים ושרתים, התקנת תוכנות חדשות, הגדרת רשתות, גיבוי מידע, אבטחת מידע, הדרכה והכוונה למשתמשים ותאום טכנאי לאתר הלקוח במידה ולא התאפשר פתרון מרחוק .
מענה מקצועי ומהיר מאפשר לעסקים לחסוך זמן וכסף הודות ליכולת לפתור בעיות טכניות במהירות ובקלות, ללא צורך בהגעת טכנאי פיזית למקום.
מהי תמיכה מרחוק למחשוב בעסק?
תמיכה מרחוק היא שירות המאפשר לטכנאי מחשבים להתחבר למחשב או לרשת של העסק שלכם מרחוק, ולפתור בעיות טכניות בזמן אמת. באישור ובתיאום הלקוח מתבצע קישור לעמדת המחשב וטיפול בתקלה או הדרכת הלקוח בתמיכה טלפונית. באמצעות תוכנות ייעודיות, הטכנאי יכול לשלוט על המחשב שלכם כאילו הוא יושב ממש לידכם, לאבחן את התקלה, לבצע את התיקונים הנדרשים ולהחזיר את המערכת לפעילות תקינה במהירות ובקלות.
מרכז השליטה ׁ(HELP DESK) של אופיקס IT פועל תחת פרוטוקולים של אבטחה מחמירה, והתחברות הטכנאי מותנת באישור הלקוח.
תמיכה מרחוק היא שירות המאפשר לטכנאי מחשבים להתחבר למחשב או לרשת של העסק שלכם מרחוק, ולפתור בעיות טכניות בזמן אמת. באישור ובתיאום הלקוח מתבצע קישור לעמדת המחשב וטיפול בתקלה או הדרכת הלקוח בתמיכה טלפונית. באמצעות תוכנות ייעודיות, הטכנאי יכול לשלוט על המחשב שלכם כאילו הוא יושב ממש לידכם, לאבחן את התקלה, לבצע את התיקונים הנדרשים ולהחזיר את המערכת לפעילות תקינה במהירות ובקלות.
מרכז השליטה ׁ(HELP DESK) של אופיקס IT פועל תחת פרוטוקולים של אבטחה מחמירה, והתחברות הטכנאי מותנת באישור הלקוח.
דברו איתנו, אנחנו כאן בשבילכם
היתרונות של תמיכה מרחוק לעסקים קטנים ובינוניים:
- חיסכון בזמן ובכסף: אין צורך להמתין לטכנאי שיגיע פיזית למשרד, מה שמבטיח פתרון מהיר לבעיות ומינימום זמן השבתה.
- זמינות גבוהה: אופיקס IT מציעה מרכז שירותי תמיכה המאפשר לקבל עזרה בכל עת שאתם זקוקים לה, בזמן תגובה קצר עד מיידי.
- מגוון רחב של שירותים: תמיכה מרחוק מאפשרת לטפל במגוון רחב של בעיות, החל מתקלות חומרה ותוכנה ועד להגדרת רשתות והתקנת תוכנות חדשות.
- גמישות: אופיקס IT מציעה שירותי תמיכה מרחוק באופן חד פעמי או במסגרת חוזה שירות קבוע, בהתאם לצרכים של העסק שלכם.
- תמיכה מקצועית: הטכנאים המבצעים את התמיכה מרחוק הם בעלי ידע וניסיון רב, ומסוגלים לספק פתרונות מקצועיים לכל בעיה.
מתי כדאי לפנות לשירותי תמיכה מרחוק?
- תקלות מחשב: מחשב ש"קופא", מסך כחול, תוכנות שאינן נפתחות, וירוסים ועוד.
- בעיות ברשת: בעיות חיבור לאינטרנט, תקלות בשרת, בעיות בדואר אלקטרוני.
- התקנת תוכנות חדשות: התקנת תוכנות משרדיות, תוכנות ניהול, תוכנות אבטחה ועוד.
- הגדרת רשתות: הקמת רשת מקומית, חיבור מחשבים חדשים לרשת, הגדרת חומת אש ועוד.
- גיבוי נתונים: ביצוע גיבויים שוטפים של הנתונים החשובים של העסק.
תמיכה מרחוק למחשוב היא פתרון יעיל וזמין עבור עסקים קטנים ובינוניים המעוניינים בפתרון תקלות ובתמיכה טכנית למערכות המחשוב שלהם. השירות מאפשר לחסוך זמן וכסף, להבטיח זמינות גבוהה ולגשת לתמיכה מקצועית בכל עת.
חשוב לציין, במקרים מסוימים, כאשר הבעיה מורכבת במיוחד או דורשת התערבות פיזית, מוקד התמיכה יתאם עבורכם ביקור טכנאי במשרד שלכם, תוך כדי עדכון הטכנאי בפרטי המקרה.
התאמת המחשוב בעסק לרפורמת "חשבונית ישראל"
שלום בעלי עסקים יקרים! "חשבונית ישראל" רפורמת "חשבונית ישראל" נכנסת
8 נקודות לבחירה נכונה של חברת מחשוב לעסק
בחירות – אבל לא מה שחשבתם! 8 נקודות חשובות לתהליך