מוקד תמיכה
שירות תמיכה ופתרון תקלות מחשב בשליטה מרחוק. מסלול שירותי IT לעסקים קטנים ובינוניים הנדרשים לשירותי מחשוב בתדירות נמוכה. באישור ובתיאום הלקוח מתבצע קישור לעמדת המחשב וטיפול בתקלה או הדרכת הלקוח בתמיכה טלפונית. מרכז השליטה ׁ(HELP DESK) של אופיקס IT פועל תחת פרוטוקולים של אבטחה, וההתחברות השליטה מותנת באישור הלקוח. ללקוחות שאינם בשירות לא מותקנת האפשרות להתחברות ללא קבלת אישור הלקוח.
שירותי מחשוב באתר הלקוח
שירות של טכנאי מחשבים למשרד הלקוח בתשלום על בסיס שעות העבודה. מקרים מסוימים אינם ניתנים לפתרון של מוקד שרות מרוחק. תקלות של החלפת ציוד, תקלות חומרה, תיקון תשתיות רשת וכל תקלה הגורמת להשבתת האינטרנט מצריכה הגעה של טכנאי מחשבים לאתר הלקוח. טכנאי השירות של אופיקס מנוסים ומוכשרים גם בטיפול בציוד נילווה ותוכלו לקבל שירות עד לפתרון מלא של התקלה, חומרה, תוכנה או שילוב של בעיות.
חבילת שעות
חבילת שירותי מחשוב לעסקים קטנים לפיתרון מהיר המשלבת תמיכה מרחוק או באתר הלקוח על פי הצורך. מסלול שרות זה מיועד לעסקים קטנים הצורכים שירות בתדירות גבוהה יותר או לצורך פרויקט מחשוב מסוים הצורך כמות שעות ותמיכה של מספר שעות. היתרונות ברכישת החבילה : הוזלה של המחיר לשעה, ניהול פשוט של ההוצאות, עדיפות בקריאות שירות.
ריטיינר - מסלול שירות מולא
חבילה שירותי מחשוב מלאה לעסקים/חברות. חברת אופיקס IT משמשת כמנהל הרשת של הלקוח. כל עבודות תחזוקת הרשת, טיפול בתקלות ותמיכת המשתמשים כלולות בחוזה התקשרות זה. רכיבי המערכת יקלטו לשירות לאחר בדיקה, אפיון, מספור לכל מוצר ותיעוד כללי (חומרה, תוכנות, רישוי, שמות משתמשים, אנטי-וירוס, תוקף, מפרט טכני וכדומה). קריאות השרות יפתחו מול מוקד Help Desk בזמן תגובה מועדף ומהיר, ובמידה ולא ניתן לטפל בתקלה מרחוק, ישלח טכנאי לאתר הלקוח. חוזה השירות אינו מגביל בכמות פניות למוקד התמיכה, שעות עבודה או בקריאות שרות הדורשות הגעת טכנאי. במסלול ריטיינר שירות מחשוב המאפשר פתרונות IT וטיפול מלא, פתרונות מחשוב לעסקים, ייעוץ ותמיכה בכל עובד באופן פרטני ומפנק ומשחרר את המנהלים למשימותיהם ללא צורך באישור כספי בכל טיפול בלקוח. החבילה כוללת:
- ניהול שוטף על מערכת המחשוב בעסק
- עדיפות בקריאות שרות בהתאם לצרכי הלקוח בזמן תגובה מהיר
- תמיכה ופתירת תקלות על ידי מנהל רשת מיומן
- שליטה אמינה מרחוק ופתרון תקלות בזמן אמת
- תחזוקת מחשבים, שרתים וטיפולים מונעים לחומרה, לתוכנה ולציוד ההיקפי
- תיקון ותחזוקה באתר הלקוח על ידי טכנאי מחשבים מקצועי או מנהל רשת המתמחה בשרתים.
- עדכון אחריות ורישיונות
אבטחת מידע והקשחת השרתים עם הגנה מפני גישה, שימוש, חשיפה, ציתות, שיבוש, העתקה או השמדה של מידע מצד הפורצים - תמיכה וקישור מקצועי לחברות צד ג’ כגון ספקי תשתית ואינטרנט, תוכנות ניהול והנהלת חשבונות, תוכנות כלליות וכל קישור מקצועי לספק חיצוני אשר נידרש
- שדרוג והתקנת עדכונים שוטפים
מיקור חוץ
במסלול זה יוצמד טכנאי מחשוב באופן קבוע ללקוח במשרה מלאה או חלקית על פי הצורך. טכנאי זה יופעל על ידי הלקוח כעובד החברה לכל דבר ועניין ויגובה מקצועית ומנהלתית על ידי צוות אופיקס IT. מסלול זה מתאים ללקוחות שמנהלים כמות גדולה של תחנות עבודה והתמיכה בתחנות ובמשתמשי המחשב צריכה להיות זמינה במיוחד. ניתן לשלב בחוזי המחשוב שירות למדפסות ומכשירים משולבים