מחשוב לעסק – בחירת הספק הנכון עבורך

מחשוב העסק – בחירת הספק הנכון עבורך

העסק שלך נמדד תמיד גם ברמת השרותים הממוחשבים עליהם הוא מתבסס. ההשפעה של טיב שרותי המחשוב של העסק שלך על הלקוחות שלך הינה בלתי מבוטלת. בחירה נכונה של ספק שרותי מחשוב לעסק היא אחד הצעדים החשובים בדרך להצלחה, כך שרצוי להעניק לה את מלוא תשומת הלב.

השירותים שספק המחשוב מעניק

ספק לשרותי ענן ושירותי מחשוב לעסקים עשוי ללבוש הרבה מאד צורות, שמשפיעות על האטרקטיביות של הבחירה בו. המגמה השלטת בעולם העסקים כיום (ובכלל) היא פנייה לחברה המספקת שירותי מחשוב בענן, ולכן אפשר ליישר קו עם המגמה. מחשוב בענן מציע מספר יתרונות שהופכים את הבחירה בו לכדאית, לרבות התקנה ותפעול נוחים יותר, ניידות, גמישות, אבטחת מידע, גיבויים וגם אפשרות להתאמה נוחה לצרכים של העסק הנתון. תארו לעצמכם את היכולת לגשת לנתונים ומערכות ההפעלה מכול מקום- ומכל מחשב, ללא הגבלה של זמן, מיקום ותוכנות!

כשבוחרים ספק המספק שירותי מחשוב לעסק על בסיס הענן, או בכלל, רצוי לשאול שאלות נוספות: גם בין הספקים השונים הפועלים באותו תחום, לכאורה, יש הבדלים גדולים. חשוב לראות מה הניסיון של החברה במתן שירותים מהסוג הזה, מיהו קהל הלקוחות שלל החברה (למשל, מבחינת סדר הגודל או תחום הפעילות), מהם השירותים והפתרונות שמספקת החברה, כיצד צפוי הליך המעבר לתשתיות הענן להתבצע, מהן ההתחייבויות של הספק בנוגע לסיוע ולתמיכה באנשי העסק ועוד.

המחיר כן קובע (אבל לא באופן גורף)

לכל עסק יש לא רק דינמיקה ניהולית משלו, אלא גם משאבים ויכולות אחרים. אלה בהחלט יכולים להיכנס לרשימת שיקולי הבחירה של ספק שרותי מחשוב, כשהדוגמא הברורה היא, כמובן, התקציב: ספקים ספציפיים אמורים להציע חבילות שירותים שונות במחירים משתנים, אבל לצד זה יש הבדלים בתמחור בין ספק זה לאחר. לא בטוח שמומלץ לבחור בספק רק בגלל המחיר – כי לפעמים מחיר זול "מדי" מצביע על שירותים שאינם מספקים – אבל בהחלט חשוב לשים לב למחיר לפני שמקבלים את ההחלטה.

אז איך יודעים?

כשזה נוגע לנותני שירותים מהמגזר העסקי, עושה רושם שהשמועה פורשת כנפיים, ושמם של ספקי מחשוב מוצלחים הולך לעיתים לפניהם. לכן, ניתן בהחלט להתחיל את הבחירה באיתור המלצות וחוות דעת של לקוחות קודמים לגבי ספק ששוקלים להשתמש בשירותים שלו. במהלך הבירור הזה חשוב לשאול את הלקוחות על טיב השירות שניתן להם, לברר ממה הם מרוצים, נקודות שהם היו שמחים אילו הספק היה משפר וכן הלאה וכמובן לוודא שאין להם אינטרס בהצלחת הספק הספציפי וכי ההמלצה ניתנת בתום-לב. לא תאמינו עד כמה הבדיקות הבסיסיות הללו יכולות לאפשר לכם ללמוד אילו ספקים הם אכן המומלצים ביותר, ולאיזו חווית שירות ניתן לצפות בעבור העלויות שתשלמו.

 

רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לשירותי מחשוב לעסק? בכל שאלה בנושא אתם מוזמנים לפנות אלינו

    [honeypot contactpage]

      [honeypot popupform]